اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جریمه ۳۰۰ میلیونی مربیان سپاهان مقابل استقلال!

  • کد خبر: ۲۱۷۶۱۰
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
جریمه ۳۰۰ میلیونی مربیان سپاهان مقابل استقلال!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره اتفاقات دیدار سپاهان و استقلال صادر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصاف سپاهان و شمس آذر در شرایطی برگزار شد که ژوزه مورایس، سانتوس و ژوآئو پدرو به دلیل اخراج در آخرین دیدار لیگ برتر مقابل شمس آذر حق نشستن روی نیمکت سپاهان را نداشتند.

با این حال طبق حکم کمیته انضباطی سه مربی سپاهان در بین دو نیمه برخلاف قانون به رختکن طلایی‌پوشان اصفهانی رفته‌اند و شاگردانشان را برای نیمه دوم هدایت کرده‌اند.

در همین زمینه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه جریمه مالی یک میلیارد ریالی را برای مربیان سپاهان در نظر گرفته است که البته این رای قابل تجدید نظر اعلام شده است:

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی فریرادمورایس، سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت تخلفاتی رخ داد. وی باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

یوسانتوس، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علی‌رغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
گریلوداکونها، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علی‌رغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

گفتنی است این رای در حالی برای مربیان سپاهان صادر شده که معمولا در ورزشگاه‌های مختلف نظارت دقیقی بر رفتار مربیان محروم و حضور آنها در رختکن بین دو نیمه وجود ندارد.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->